Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

TO ΓΑΤΟΝΙ-ΑΘΛΗΤΗΣ


 Αυτό το εργάκι είναι λίγο πιο σύνθετο γιατί δεν περιορίζεται μόνο σε χάρτινα μπαλάκια αλλά έχει και πρόσθετα υλικά, όπως συρματάκια για να σχηματιστούν τα ποδαράκια και η ουρίτσα. Αφού έστησα το σκελετό τον έντυσα με εφημεριδούλες και γλουτολίνη και στο τέλος τον έντυσα με τον χαρτοπολτό. Θέλω όμως να πω ότι είναι αντιγραφή από έργο άλλου καλλιτέχνη, τον οποίο αυτή τη στιγμή δεν θυμάμαι γιατί όταν αποθήκευα εικόνες από το ιντερνετ δεν έβαζα κάποιο χαρακτηριστικό του αρχείου και το άφηνα να αποθηκεύεται με τους δικούς του κωδικούς....και άντε να βρω εγώ τώρα άκρη...μετά από 4-5 χρόνια. Είπαμε...ό,τι μου τύχει....θα σας έχω μάρτυρες. Το έβαψα με ακρυλικά και το διασκέδασα αφάνταστα......η χαρά του παιδιού μου φάνηκε. Είναι όμορφος, καμαρωτός και θα μπορούσε άνετα να κάνει καριέρα μοντέλου σε εταιρία με αθλητικά.....το μανάρι μου. 
 Επίσης όποια κοπελιά ενδιαφέρεται μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου για να της τον στείλω σαν....personal trainer. Μόνον να τον προσέχετε γιατι το ματάκι του είναι πολύ πονηρό...και "παίζει".....
Να έχετε όλοι μια όμορφη Κυριακή.....και το γατόνι σας στέλνει πολλά φιλιά.

11 σχόλια:

  1. Χαχα...πολύ όμορφος ο γατούλης!!!Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Ίριδα...καλημέρα Μαρία, σας ευχαριστώ πολύ...ναι...είναι πολύ χαριτωμένος...Θ΄ακολουθήσουν κι άλλοι εκπρόσωποι του ζωικού βασιλείου στο μέλλον....να είστε σε αναμονή....πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ !!ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΓΑΤΟΝΙ!!!
    ΚΟΥΚΛΟΣ!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μετα απ αυτο ξεκιναει η μερα μου πιο
    ....χαρουμενη και χρωματιστη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Φωτολαμπίδα μου....Καλημέρα Εύφη μου.....είναι όντως πολύ χαρούμενο και παιχνιδιάρικο γατί.....να σκεφτείτε πως όταν έρχονται σπίτι παιδάκια.....όλα αυτό μου ζητούν να τους κατεβάσω.....με τα άλλα δεν συγκινούνται.....καλή Κυριακή σε όλους.....πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ Ο ΓΑΤΟΥΛΗΣ ΣΟΥ !!!!ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΡΤΟΠΟΛΤΟ ΤΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΩ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΒΡΩ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΤΙΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΩ!!!
    ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΑ, ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΩΡΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΠΛΑΘΩ ΓΑΤΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ!!
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟΣ ΚΑΙ ΚΟΥΚΛΟΣ!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΡΤΟΠΟΛΤΟ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μ' αρέσει πολύ το γατόνι σου!!!!!! Οσο για την πονηράδα συμφωνώ απόλυτα....φαίνεται με την πρώτη ματιά έτσι λοξά που κοιτάζει!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ελένη μου αυτο το κουκλλι γατί το θέλω!!!!!!!Αν μου επιτρεπεις θα εκτυπωσω την φωτο και θα την κολλησω στο εργαστηρι μου !!!υπέροχα τα χρωματακια του ετσι εχω βαψει και γω τον χωρο που δημιουργω...
    αυτο το μουτρακι μου φτιαχνει το κεφι!!!Ειναι εργο τεχνης!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ ,
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!!!ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ!!!!!!!!!!ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΡΕΣΕΙ!!!!!ΠΑΡΕΑ ΣΤΗΝ ΜΙΚΑ Ε; Η ΘΑ ΤΟΝ ΦΑΕΙ;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΒΚ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή