Κυριακή 13 Μαΐου 2012

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΝΟΥΛΕΣ


Σε όλες τις μανούλες του κόσμου ολόκληρου εύχομαι.....

Να είναι γερές και δυνατές,
Να αντέχουν  και να στηρίζουν τις οικογένειές τους,
Να αγαπούν και να συγχωρούν,
Να είναι ακούραστες,
Να έχουν τεράστια αποθέματα υπομονής,
Να είναι πάντα ευδιάθετες και να χαμογελούν,
Να τις αγαπούν και να τις σέβονται,
Να τις κάνουν περήφανες τα παιδιά τους,
Να καμαρώνουν για τα εγγόνια τους.
Να νιώθουν πλήρεις και ασφαλείς στα γεράματά τους......

Αμέτρητα φιλιά σε όλες ανεξαιρέτως......
Και μια αγκαλιά λουλούδια σε κάθε μια ξεχωριστά.


 Αντε κορίτσια.....να μας χαίρονται.....και του χρόνου να είμαστε ΟΛΕΣ ΚΑΛΑ.....Φιλιά

23 σχόλια:

  1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΟΣΟ ΓΛΑΦΥΡΑ. ΤΖΙΝΑ Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eυχαριστώ πολύ Τζίνα μου...να είσαι καλά...κι αν είσαι κι εσύ μανούλα Χρόνια Πολλά και σε σένα...Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΕΝΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΤΟΣΑ ΚΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΜΑΝΟΥΛΕΣ!!!!
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ Ρένα μου.....συμφωνώ κι επαυξάνω....χρόνια πολλά και σε σένα...φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά, να τα χαιρόμαστε και να βάζουμε "πλάτη" όπου μπορούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μακαρι να μπορεσουμε να κανουμε τις δυσκολες εποχες να μοιαζουν ευκολες
    και να πεισουμε τα παιδια μας οτι η ζωη ειναι συναρπαστικη με ολα τα σκαμπανεβασματα!
    Να ειμαστε διπλα τους χωρις να επεμβαινουμε και χωρις να απαιτουμε!
    Και να διαθετουμε τη μαγικη κολλα
    για ολα τους τα ραγισματα!!
    Χρονια μας πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια μας Πολλά Ελένη!!!!
    Να νοιώθουμε πλήρεις και ασφαλείς στα γεράματά μας....Μακάρι! (τώρα γίνεται η δουλειά..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελένη μου, Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες,μικρές και μεγάλες.
    Καλά να είμαστε για να στεκόμαστε πλάι στα παιδιά μας στους δύσκολους καιρούς που έρχονται.
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eλενιτσα μου,που τοσο μου ελλειψες,Χρονια Πολλα σου,μακαρι τα τοσο συγκινητικα σου λογια να γινουν πραγματικοτητα για καθε μαννουλα και για σενα!!!!
    Σου στελνω πολλα φιλια και μια μεγαλη αγκαλια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια Πολλά και σε σένα, ευχαριστούμε, παίρνω τα λουλούδια και φεύγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά!
    Να είσαι καλά, να ομορφαίνεις τη μπλογκογειτονιά!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Aννέττα μου....δεν ξέρω αν φταίνε οι καιροί...αλλά τα σημερινά παιδιά χρειάζονται μεγάάάάάλη "πλάτη" να βάζουμε εμείς οι γονείς....χρόνια πολλά, φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αφρούλα.....είσαι μια ποιήτρια....τίποτα άλλα....χρόνια πολλά να χαίρεσαι τα κοριτσάκια σου....φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρυσούλα μου, χρόνια πολλά και σε σένα.....εμείς οι έλληνες γονείς συνήθως εκεί ποντάρουμε....στα ασφαλή γεράματα που ευχόμαστε κι ελπίζουμε να μας παρέχουν τα παιδιά μας....φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαρία μου....μεγάλο πράγμα οι δυνατοί γονείς που μπορούν να στηρίζουν τα παιδιά τους...χρόνια πολλά και περισσότερα φιλιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαράκι μου, χρόνια πολλά και σε σένα, να σε χαίρεται το κοριτσάκι σου και να σ' έχει πάντα δίπλα του. Πολλά φιλιά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχτιδούλα μου, να σε χαίρονται οι κόρες σου και τα εγγόνια σου....κι εσύ εκεί...βράχος...να τους προσφέρεις όποια βοήθεια σου ζητήσουν...τα λουλούδια χάρισμά σου...φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ζαμπία και Νένα,
    Χρόνια πολλά και σε σάς....Να είστε πάντα καλά και πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ελένη μου χρόνια πολλά!!Να σε χαίρονται τα παιδιά σου!!!Μακάρι οι ευχές σου να πραγματοποιηθούν σε όλες τις μαμάδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευχαριστώ Ντέμη μου, να είσαι καλά, χρόνια πολλά και σε σένα....φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λενάκι σου χω βραβειάκι στο μπλογκ μου ελα να το πάρεις!!!
    Αν δεν γνωρίζεις πως να το βάλεις στο sidebar πες μου να σου πω πως γίνεται ειναι ευκολο..Φιλιά Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. inaugural visit to introductions and sharing all follow # 114#
    Please visit again
    wait, do not forget to follow back to a friend
    thank you

    ΑπάντησηΔιαγραφή