Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

KOYMΠΑΡΑΔΕΣ



Για μένα οι κουμπαράδες είναι μια παλιά, πονεμένη ιστορία.......

Ο πατέρας μου μας έφερε κάποτε, θυμάμαι (προ αμνημονεύτων ετών...) σε κάποια Ημέρα της Αποταμίευσης, τρεις μεταλλικούς κουμπαράδες, έναν κόκκινο, έναν πράσινο κι έναν μπλε (έναν για κάθε καμάρι του....), μας έκανε το σχετικό κήρυγμα για την αποταμίευση (η μάνα μου δίπλα κρατούσε το .....ίσο) αλλά μετά, όταν γέμιζαν κι ερχόταν η ώρα να ανοιχτούν, εμείς τα τρία παιδιά μέναμε με την όρεξη, τα όνειρα και τα σχέδια. Διότι δεν μας επιτρεπόταν να διαχειριστούμε μόνοι μας το περιεχόμενο. Τα κλειδάκια τους τα κρατούσε εκείνος η δε κυρία μάνα μου  έπαιρνε τα χρήματα και μας ψώνιζε εκείνη ό,τι γούσταρε (συγκεκριμένα ό,τι νόμιζε εκείνη ότι είχαμε ανάγκη).

 Σίγουρα, εκείνη την εποχή, τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα αλλά κι εμάς θυμάμαι, μας έπιανε μια σχετική απογοήτευση και δεν είχαμε πλέον το κίνητρο να αποταμιεύσουμε ξανά. Ποτέ δεν πήρα από τον κουμπαρά μου δραχμή στα χέρια μου. Το μόνο που έπαιρνα ήταν καλοί βαθμοί στην έκθεση για την αποταμίευση. Κάτι ήταν κι αυτό. Η πλύση εγκεφάλου είχε πιάσει τόπο.....

Οι σημερινοί κουμπαράδες μου όμως αφορούν μία αξιέπαινη προσπάθεια που κάνουν οι Ελληνίδες Bloggers με φιλανθρωπικό σκοπό. 

Σκέφτηκαν λοιπόν ότι, τώρα που πλησιάζουν οι γιορτές,  καλό θα ήταν να φτιάξουμε αρκετούς κουμπαράδες από ανακυκλώσιμα ή επαναχρησιμοποιήσιμα υλικά και το ποσό που θα συγκεντρωθεί από την πώλησή τους να δοθεί στο Παιδικό Χωριό SOS στο Πλαγιάρι Θεσσαλονίκης. 

Πολλές φιλάνθρωπες.....κόρες  ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα κι έφτιαξαν πολύ όμορφους κουμπαράδες γι΄αυτό το σκοπό.

Φέτος λοιπόν, αποφάσισα κι εγώ να συμμετέχω γιατί πέρυσι που οι άλλες ετοίμασαν εκατοντάδες παλιά συρτάρια και τα μεταμόρφωσαν σε έργα τέχνης (για τον ίδιο σκοπό) εγώ δεν θυμάμαι ακριβώς, αγρόν ηγόραζα ????....ζεύγος βοών και ήθελα να το δοκιμάσω ???.....τεσπά, δεν έκανα τίποτα και μετά ένιωθα άσχημα για όλο το χρόνο.

‘Ετσι, για εξιλέωση, έκανα αυτούς.......  

 (Χαρτοπετσέτα με μεξικάνικα μοτίβα, ντεκουπάζ)

(Ντεκουπάζ με χαρτί περιτυλίγματος και επιζωγραφισμένα άνθη)


 (Ντεκουπάζ με χαρτοπετσέτα και κουμπάκια που έκανα από cernit και βάφτηκαν κοκκινο-πράσινα...τυχαία. Αυτός θα "σκίσει" γιατί είναι ντυμένος Σκωτσέζος και του πάει γάντι η οικονομία....)

(Zentangle με μαρκαδοράκια σε εκρού βαμμένο φόντο...και συγνώμη για τη σκοτεινή φωτό αλλά με το flash έβγαινε χάλια)

(Το ΝΟΥΝΟΥ αυτοπροσώπως, χωρίς βαψίματα, με γραμμικά σχεδιάκια, έτσι για....μοντερνιά).

Ρένααααα....αύριο πακετάρονται για Θεσσαλονίκη και σου 'ρχονται. Να είσαι πάντα καλά και να μας ξεσηκώνεις για καλούς σκοπούς. Καλή επιτυχία στο bazaar.

Πολλά φιλιά σε όλους.....

19 σχόλια:

  1. Ελένη μου, τους άφηνες για το τέλος τους δικούς σου κουμπαράδες? Πραγματικά μας εντυπωσίασες! Ο σκωτσέζος και τα zentangles είναι καταπληκτικοί! Θα εντυπωσιάσουν στην έκθεση!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Μαριάννα μου, καλούτσικοι έγιναν. Πιστεύω θα αρέσουν. Φιλιά πολλά και καληνύχτα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ!!!!
    ΕΣΥ ΕΖΗΣΕΣ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΔΗΛΑΔΗ!!!!!!
    ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ !!!!
    ΤΡΟΜΕΡΟ!!!!!!
    ΔΗΛΑΔΗ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΩΡΙΜΑ ΠΑΙΔΙΑ ;;;;
    ΤΕΣΠΑ, ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΙ ΕΣΥ!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΙ ΚΑΙ
    Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!
    ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ, ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΜΑΡΑΚΑΔΟΡΑΚΙ, ΠΕΡΝΑΣ ΒΕΡΝΙΚΙ;
    ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΠΕΡΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΕΣΥΡΕ.
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οποιος έχει πολλά λεφτά, έχει και πολλούς κουμπαράδες!!!!! χαχχχχαααα!!!!! Επιασε τόπο το μάθημα περί αποταμίευσης του μπαμπά!!!!!! Θεία Λένα τι να σου πω??? Το ξέρεις πως ότι φτιάχνεις μου αρέσει, οπότε τα λόγια είναι περιττά!!!!!!!! Καλή σου μέρα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απίθανοι οι κουμπαράδες! Εντυπωσιακοί και καλοδουλεμένοι! Καλό Σαββατοκύριακο να'χεις, Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο για την όμορφη πρωτοβουλία Ελένη!
    Οι κουμπαράδες σου εκτός από πρακτικοί είναι και πολύ χαριτωμένοι!
    Ειδικά ο σκοτσέζος πολύ μου άρεσε!
    Φιλιά, καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρένα, πάνε αυτά, περάσανε και τώρα τα θυμόμαστε και γελάμε με τ'αδέλφια μου. Λοιπόν...οι μαρκαδόροι είναι ανεξίτηλοι. Συνεπώς βάζοντας βερνίκι νερού από πάνω δεν παθαίνουν τίποτα. Μια φορά όμως έπαθα κι εγώ ζημιά γιατί βερνίκωσα μαρκαδόρους με βερνίκι νεφτιού....εκεί να δεις τα μαύρα ζουμιά....Σαν κακοβαμμένη με φτηνές μπογιές θεατρίνα μου έγινε μία κυρία Φαγιούμ. Ακόμα την κλαίω....πεθαμένη γυναίκα...χα χα χα. Από τότε δεν ξαναπήρα τέτοιο βερνίκι. Μόνον νερού. To συγκεκριμένο λέγεται STATUS ECOVARN και είναι οικολογικό βερνίκι ξύλου, νερού, σατινέ της CARMYCO. To βάζω παντού και είναι εξαιρετικό. Το πήρα από το LEROY MERLIN, αλλά νομίζω ότι το βρίσκεις και αλλού. Αυτά και φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ Σταυρουλίνι μου. Τώρα μάλιστα....το βρήκες....Τα λεφτά τα φάγαμε μαζί με τον Πάγκαλο χα χα χα. Τώρα πια οι κουμπαράδες αποτελούν μουσειακό είδος. Φιλιά πολλά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ πολύ Πέπη μου. Καλό σ/κ και σε σένα. Σε φιλώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου Ερμιόνη μου...Ο Σκωτσέζος σου άρεσε εεε ?????....Αν τον είχες όμως σύζυγο δεν θα σου άρεσε καθόλου χα χα χα. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΣΙΓΓΟΥΝΗ ΑΝΤΡΑ.....ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΓΓΟΥΝΗΣ ΣΕ ΟΛΑΑΑΑΑ.....χα χα χα. Σ'ευχαριστώ και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το ενστικτο μου ελεγε...η Ελενιτσα παραγει εργο..φτιαχνει κουμπαραδες
    στο παρα πεντε, για να κανει το ηρωικο και ιδανικο finish!
    Τα μεγαλα ονοματα στη πιστα, βγαινουν τελευταια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συμφωνώ απολύτως με την Άφρα, είσαι η μεγάλη βεντέτα!!!!!!
    Ελενίτσα, μας εντυπωσίασες! Και πολύ ωραίους και τόσους πολλούς...... Συγχωρείσαι και για το συρτάρι σου που απουσίαζε!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αφρούλα μου...τέτοια πες και την επόμενη φορά θα κάνω ανάρτηση "πώς ζωγραφίζουν τα....καλάμια". Σ'ευχαριστώ και φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φιλία μου, σ'ευχαριστώ πολύ. Τώρα πιστεύω να συχωρεθούν οι αμαρτίες μου. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κι εγώ σε συγχωρώ που δεν έφτιαξες συρτάρι (χαχαχα, άσχετο)! Μπρε, τί καμάρια που έχει η μπλογκο-γειτονιά !!! Μπράβο, ταλαντούχα κόρη μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Oι κουμπαράδες είναι πάρα πολύ τέλειοι!Μου άρεσαν πάρα πολύ αυτοί με το μαρκαδοράκι!Τουλάχιστον εσείς ως παιδιά μπορούσατε να κανετε αποταμίευση!Τα σημερινά παιδιά θα ακούν τη λέξη πλέον ως μύθο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο ένας κουμπαράς ομορφότερος από τον άλλον.Γεια στα χέρια σου και στην υπομονή σου ειδικά για αυτούς με τα σχεδιακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φωτεινούλα,
    Πινελιά,
    Δημιουργία και
    Δέσποινα....
    Σας ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σας άρεσαν.....τώρα θα κοντεύουν ναα φτάσουν στη Ρένα και πολύ χάρηκα που φέτος θα συμμετέχω κι εγώ.
    Φιλιά πολλά σε όλες, να είστε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή