Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

ΩΔΙΝΕΝ...ΟΡΟΣ



Φαίνεται ότι αυτό συνέβη και σε μένα, φέτος το καλοκαίρι.....
Ώδινεν όρος κι έτεκεν μυν......Και μ’αυτό ο ποιητής θέλει να πει ότι μια φορά, ένα μεγάλο βουνό το πιάσανε οι πόνοι του τοκετού και γέννησε ένα....ποντίκι (και μόνο που το έγραψα ανατρίχιασα ολόκληρη...)

Πέρασαν λοιπόν και οι τρεις μήνες του καλοκαιριού κι εγώ ακόμα βόσκω στας εξοχάς. Και πηγαίνοντας για σκάψιμο ή πότισμα, περνούσα απ’έξω από το εργαστήρι σφυρίζοντας αδιάφορα και δεν έρριχνα ούτε ματιά..... Δε μου έκανε φέτος καρδιά να μπω και να δημιουργήσω όπως έκανα πέρυσι. Πότε μου έφταιγε η ζέστη και το εργαστήρι έμοιαζε με φούρνο γερμανικό (κανονικό....του ψωμιού). Όποτε πάλι δοκίμασα να κάνω κάτι στο τραπεζάκι της αυλής, ο αγέρας με έπαιρνε και με σήκωνε και μένα και τα υλικά μου.

Όσο περνούσε όμως ο καιρός ντρεπόμανε που καθόμανε άπρακτη, η ακαμάτρα κόρη και δεν έκανα τίποτα καλλιτεχνικό. Σκεφτόμουν ότι χίλια δυό θα περνάγανε απ’το μυαλό σας.....Τί έπαθε αυτή και δε φαίνεται στη γειτονιά ????...... Τίποτα αρθριτικά στα χέρια και δεν μπορεί να ζυμώνει άλλους χαρτοπολτούς ????. Μήπως γκαβώθηκε απ’ το πολύ zentangle με τα μαρκαδοράκια ?????.....Κανένα λουμπάγκο από το σύρε – ξέσυρε των επίπλων για αναπαλαίωση ????? ...Βρε μπας και γέρασε κι άλλο και ψόφησε ?????....

Λοιπόν θα θέσω τέρμα στην ανησυχητική  φημολογία που μπορεί να πλανάται στην μπλογκογειτονιά και θα σας πω ότι είμαι μια χαρά (και δύο τρομάρες...έτσι για να μη ματιάζομαι) απλά υπήρχαν άλλες δουλειές πάνω πάνω στη λίστα των δραστηριοτήτων πιο απαραίτητες και πρακτικές,  διότι η καλλιτέχνις δεν μπορεί να έχει έμπνευση όταν ολοτρόγυρα γίνεται το σύστριγκο....
Έτσι λοιπόν, για να δείτε ότι υπάρχω, στρώθηκα μια μέρα και αναβάθμισα ένα απλούστατο φωτιστικό για τον κήπο, κάνοντάς του ντεκουπάζ με θέμα τα πουλάκια, διότι .......κήπος είναι....τα θέλει τα πουλιά του.....

Ήταν λοιπόν έτσι.....


Κι έγινε έτσι.....

 
Αααααα.....και τώρα που το θυμήθηκα, έκανα κι άλλη μια δουλίτσα χειροτεχνική. Είχα, που λέτε, μια πολυθρόνα μπαμπουδένια που κάποια στιγμή ένας απρόσεχτος, (τον υποψιάζομαι ποιός είναι....αλλά δεν το κάνω θέμα) κατά τη μεταφορά της, την παλούκωσε στην πλάτη της με κάτι αιχμηρό και της έκανε μία τρύπα ναααααα....(η χειρονομία που συνοδεύει την αφήγηση έχει σχήμα κύκλου μεγαλούτσικου, και όχι σχήμα μήκους γι’αυτό δεν σας λέω «με το συμπάθειο» όπως λένε μερικοί προς αποφυγή παρεξηγήσεων...).



Κι επειδή παρ’όλη την κάλυψη της πλάτης από μέσα με το ανάλογο μαξιλαράκι, από την έξω μεριά με έκανε ρεζίλι και χαλούσε την αισθητική όλης της βεράντας, αποφάσισα να την μπαλώσω (μέσα – έξω) με δύο κομμάτια πλεγμένα με το βελονάκι με χρυσαφί ψάθινη κλωστή και κολλημένα με θερμόκολλα.



Συμπέρασμα.......Η γυναίκα, η νοικοκυρά, η πρακτική, η οικονόμα, η χρυσοχέρα, η τσιφούτω, η σπαγγοραμμένη (δηλ. εγώ) κατεβάζει ιδέες για να μην πηγαίνει τίποτα στον κάδο της γειτονιάς. Τελεία και παύλα.-

Και τώρα που βεβαιωθήκατε ότι υπάρχω και ηρεμήσατε θα σας αποζημιώσω με μια εικόνα από τις αγαπημένες μου ζίνιες, που για χάρη τους (κάθε μέρα πότισμα.....) στερηθήκατε της παρουσίας μου και των έργων μου (δικαιολογίες αλλά είναι γεγονός ότι φέτος το καλοκαίρι με είδε ο κήπος και με...φοβήθηκε).





 
 Εύχομαι σε όλους καλό φθινόπωρο και σας στέλνω τα φιλιά μου.

39 σχόλια:

  1. Ξεκινάω από το τέλος της ανάρτησης, Ελενίτσα...θέλω σπόρο ζίνιας !!!! κανόνισε να μου φυλάξεις!!! αυτό το λουλούδι μου θυμίζει τον κήπο της γιαγιάς μου!
    Η λύση για το μπάλωμα της πολυθρόνας...πανέξυπνη και τόσο όμορφη ! Σου βγάζω το καπέλλο!!!! Το δε φωτιστικό ομόρφυνε τοσο πολύ με το ντεκουπάζ!!!!
    Τα άλλα τα είπαμε στο τηλέφωνο...χαίρομαι που σε ξαναβλέπουμε στην 'γειτονιά'!
    Πολλά φιλάκια μεταμεσονύκτια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα...από σπόρο ζίνιας να φάνε και οι κότες. Μια μεγάλη παλιά μαξιλαροθήκη μάζεψα πάλι φέτος. Άσε που κάθε χρόνο πέφτει ένα σωρό σπόρος επιτόπου και του χρόνου βγαίνουν μόνες τους. Έχεις πολλά πραγματάκια λαμβάνειν....να δω πότε θα αξιωθείς να εμφανιστείς. Χαίρομαι που σου άρεσαν. Σε φιλώ και καληνύχτα....

      Διαγραφή
  2. Είχες δίκιο για τη φημολογία.Εγω πάντως αναρωτιόμουν.
    Αλλά επειδή ξέρω οτι υπάρχει κι άλλο είδος ανθρωπου που απεξαρτάται κάποτε απο το ιντερνετ και τη χειροτεχνία, δε κακόβαλα κι απλά ευχήθηκα (ειλικρινά μιλάω) να περνάς τέλεια!
    Απ ό,τι βλέπω πάντως απόλυτα άπραγη δεν έμεινες και πάλι μας έκανες να σε θαυμάζουμε.
    ΑΝτε καιρός να μαζεύεσαι,γιατί μας έλειψες σπιρτοζα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Χαρούλα, με συγκίνησε το ενδιαφέρον σου. Δεν σου κρύβω ότι πέρα από τις δουλειές, ένεκα της καλλιτεχνικής απραξίας μου, είχα αρχίσει να ξενερώνω αρκετά. Οχι μόνο σχετικά με την καλλιτεχνική δημιουργία αλλά και με το λαπιτόπι γενικώς. Εδώ που τα λέμε το καλοκαίρι με τη ρομαντζάδα και το ξενύχτι στις βεράντες με παρεούλα μέχρι τις 2.οο το πρωί....σιγά να μην κλειστώ με τα λαπιτόπινα...χα χα χα. Μόλις δροσίσει όμως θα φορτσάρω πάλι. Ευχαριστώ και πολλά φιλιά...

      Διαγραφή
  3. Όντως μας αποζημίωσες με τις τόσο ωραίες φωτογραφίες των λουλουδιών,
    το έξυπνο μπάλωμα στην ψάθα και το απίθανο φωτιστικό !!
    Και για να μην πω και για τον τρόπο παρουσίασης που είναι μοναδικός!
    Να είσαι καλά και καλό βράδυ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ράνια μου, χαίρομαι που σου άρεσαν όλα. Καλό βράδυ επίσης. Φιλιά....

      Διαγραφή
  4. Γιατί να πηγαίνει πάντα ο νους μας στο κακο? Ξέρω ό,τι οι περισ΄΄οτερες φίλες μου εδω έχουν τα εξοχικά τους ,τα εγγονια τους ,τα ταξιδάκια τους, κάτι τετοιο υπέθεσα Ελένη μου..
    Μας αποζημίωσες και με το παραπάνω ,αυτη η κατασκευή με το ντεκουπάζ μου άρεσε πολύ ,εχω μερικά βάζα που στεκονται ετσι ,λεω να τα αξιοποιήσω, φευγω για δουλεια..
    Σε φιλώ Ελένη μου θα τα πούμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα το έχω ήδη ξαναγράψει Τάνια μου. Το blogging είναι περισσότερο χειμωνιάτικο σπορ αλλά και τα καλλιτεχνικά δημιουργούνται περισσότερο σε εποχές κλεισούρας στο σπίτι. Το καλοκαίρι και οι εξοχές είναι μεγάλο ξεμυάλισμα. Απλά κάποια στιγμή τρόμαξα ότι με εγκατέλειψε το κέφι για δουλειά και η απόλαυση που ένιωθα να τα μοιράζομαι όλα μαζί σας...Αλλά μάλλον θα μου περάσει....Τάνια, ξέχασα να αναφέρω ότι πριν το ντεκουπάζ, το φωτιστικό παρ'όλο που ήταν γαλακτερό όπως είδες, το πέρασα με χαρτί με ίνες και μετά τα μοτίβα με τις χαρτοπετσέτες. Αν μάλιστα τα βάζα σου είναι διάφανα, το χαρτί με ίνες επιβάλλεται. Σ'ευχαριστώ και σε φιλώ.....

      Διαγραφή
  5. Η ΠΟΛΥΘΡΟΝΑ ΤΕΛΕΙΑ! ΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ...ΤΙ ΤΑ ΘΕΛΕΙΣ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΡΑΝΑΠΑΥΣΗ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ...ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ!ΕΓΩ ΕΦΕΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΚΟΧΥΛΙΑ.ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ .ΠΕΣ ΙΔΕΑ ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕΛΩΔΟΥΣ.ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ,ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ,ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΦΥΛΛΑ ΠΟΥ ΘΡΟΙΖΟΥΝ.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΙΩΑΝΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ιωάννα μου, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου για το Φθινόπωρο. Είσαι και μεγάλη ποιήτρια λέμε.....Άλλη μια ιδέα για τα κοχύλια είναι να τα βάλεις στην κορνίζα ενός καθρόφτη μαζί με τίποτις άλλα θαλασσινά....κανένα αστερία....κάνα μικρό θαλασσόξυλο..κλπ. Έχω βάλει στο μάτι να κάνω κάτι τέτοιο κι εγώ μελλοντικά. Σε φιλώ....

      Διαγραφή
  6. Μια χαρά περνάς στας εξοχάς κυρία μου!
    Πολύ μου άρεσε το μπάλωμα της πολυθρόνας, πρακτικό αλλά έχει και την τσαχπινιά του!
    Να είσαι καλά και να δημιουργείς όποτε σου καλνει κέφι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιονάκι μου, δεν μου κάνει καρδιά να γυρίσω στο κονάκι της Αθήνας, κάτω από τις τέντες και στα στενά μπαλκόνια.....Απλά εκεί θα είμαι πιο συγκεντρωμένη να δημιουργώ διάφορα. Το μπάλωμα της πολυθρόνας δεν θα φαίνεται γιατί υπάρχει και μαξιλάρι πλάτης. Το έβγαλα έτσι για να σας το δείξω. Ευχαριστώ και σε φιλώ....εσένα και τα κουκλάκια σου....

      Διαγραφή
  7. Πες με άκαρδη, πες με αδιάφορη... με ότι σου περάσει από το μυαλό στόλισέ με αλλά δεν ανησύχησα καθόλου! Ημουν σίγουρη πως περνούσες μούρλια στας εξοχάς!!!!! Καλό φθινόπωρο θεία Λένα!!! Αντε σιγά - σιγά ετοιμάσου για την επιστροφή...δεν τις γέμισες ακόμα τις μπαταρίες?????? Ααααα θέλεις και σχόλια για τις δημιουργίες σου???? Το κελάιδισμα των πουλιών ακούγεται μέχρι εδώ!!!! Οι ζίνιες σου χάρμα οφθαλμών και το μοτιφάκι στην μπαμπουδένια πολυθρόνα τέλειο!!!! Φιλιά πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε άκαρδη...βρε αδιάφορη γυναίκα...τόσο αισιόδοξη ήσουν για την κατάστασή μου ???....Κι εγώ που νόμιζα ότι θα είχες πεθάνει στην αγωνία για πάρτη μου. Τεσπά, σε συγχωρώ...καλό φθινόπωρο και σε σένα. Εκτός από τα ψεύτικα έχουμε και υπέροχα αληθινά πουλιά εδώ στις εξοχές. Μέχρι καρακάξες διαθέτουμε, που αφήνουν κάτι τεράστιες κουτσουλιές πάνω στις ζίνιες...σπέσιαλ μιλάμε. Το μοτιφάκι όντως με ξελάσπωσε. Ευχαριστώ και φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  8. Ελένη μου πάντα ήσουν ιδιαίτερη και ξεχωριστή σε όλα σου !!!!!!!!!!!!!!!!!!! γεια στα χεράκια σου τα ματάκια σου και σε όλα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου, ευχαριστώ πολύ για το θαυμασμό σου. Να είσαι πάντα κι εσύ καλά. Σε φιλώ....

      Διαγραφή
  9. Ελένη μου τι όμορφα τα παρτέρια σου!!!!
    Η πολυθρόνα απίθανη ιδέα, εγώ έχω την τρύπα κάτω στην ψάθα και πρέπει να βάλω ξύλο, τι άλλο μπορώ να κάνω;;;Όσο για το φωτιστικό έγινε υπέροχο με τα πουλάκια!!!!!!!!
    Καλά να περνάς στας εξοχάς, ακόμα έχει ζέστες..
    Φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα παρτέρια Έφη μου με ξεμυάλισαν φέτος και δεν έκανα τίποτα. Στην πολυθρόνα σου μόνο ξύλο....κόντρα πλακέ θαλάσσης που είναι κι ελαφρό, και μετά τη μαξιλάρα του επάνω κι έτσι δεν θα κινδυνεύεις να σου φύγει ο....πάτος. Σ'ευχαριστώ και σου στέλνω τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  10. ΗΜΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΕΛΕΝΙΤΣΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙΣ ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΡΙΝΑ ΣΟΥ!!
    ΔΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΧΑΡΤΟΠΟΛΤΟ, Ο ΚΗΠΟΣ ΜΑΣ ΑΝΤΑΜΕΙΨΕ ΠΛΕΙΡΩΣ!!!
    ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ!!!
    ΔΕ ΘΕΛΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΧΑΘΕΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣ!!
    Η ΠΟΛΥΘΡΟΝΑ ΕΓΙΝΕ ΚΟΥΚΛΑ, ΣΙΓΑ ΜΗ ΔΕ ΓΙΝΟΤΑΝ!!!!!
    ΤΟ ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΙΔΕΑ!!!
    ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΜΙΑ ΣΟΥΠΙΑ!!!!
    ΑΦΗΝΕΙΣ ΜΕΛΑΝΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΑΖΕΙΣ ΝΑ ΤΕΧΟΥΜΕ!!!
    ΕΙΔΕΣ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΝΑ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ρένα μου και καλό φθινόπωρο να περάσουμε. Χαίρομαι που τα μαθήματα και το παράδειγμά μου έπιασαν τόπο. Είδα τον παπαγάλο σου και ξετρελάθηκα. Μόλις δροσίσει θα στρωθώ και πάλι...όλο στις βεράντες και στους κήπους σουρτουκεύω μέχρι τα μεσάνυχτα. Να είστε καλά κι εσείς. Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  11. Καλώς την!!! Καλό φθινόπωρο, Ελένη , να'χεις! Οταν εχεις τέτοιο ωραίο κήπο, πολύ καλά κάνεις που δεν θέλεις να κλειστεις στο εργαστηριο ! Και πολύ καλά έκανες που αποτοξινώθηκες από τον Η/Υ, που χάρηκες τις μυρωδιές και τα χρώματα των λουλουδιών, που απόλαυσες το καλοκαίρι !!
    Το μπάλωμα στην ψάθα είναι θαυμάσια ιδέα , το φωτιστικό έγινε αγνώριστο! Να'σαι καλά, καλό απόγευμα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Πέπη μου και καλό φθινόπωρο και σε σένα. Ο κήπος με απασχόλησε πολύ είναι η αλήθεια αλλά και κάτι μαστορέματα μέσα στο σπίτι. Θα ξαναγυρίσουμε όμως στα παλιά...πού θα μου πάει....έχουμε μπόλικα εκκρεμή στα σκαριά. Ευχαριστώ για όλα και σε φιλώ.

      Διαγραφή
  12. Καλώς όρισες, καλό φθινόπωρο να έχεις. Το καλοκαίρι όλες λίγο πολύ αραιώνομαι τις δημιουργίες, φυλάμε την όρεξη μας για το χειμώνα που θα τραβιέται το μέσα. Η πολυθρόνα διακοσμήθηκε μια χαρά ούτε που φαντάζετε κάποιος ότι το μοτίφ κρύβει μια τρύπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο και σε σένα Κατερίνα μου. μόλις χειμωνιάσει σίγουρα θα βρούμε πάλι τη σειρά μας. Ευχαριστώ πολύ και σου στέλνω τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  13. Καλώς την.Έσκασες μύτη και μεις αναρωτιόμασταν που είσαι!!!!Πάντως τελείως άπραγη δεν έμεινες,το κάτιτις σου το έκανες!!!Δεν ξέρουμε εσύ αλλά εμεις την "επιστροφή" σου την απολαύσαμε!!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα συνέχεια κόσμο και μαγείρευα η γυναίκα βρε Marileni μου. Εγώ τη βρίσκω περισσότερο όταν είμαι μόνη μου. Τότε εμπνέομαι και δημιουργώ. Ευχαριστώ πολύ και σε φιλώ.

      Διαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς τηνεεεε!! Εγώ δεν έκανα πάντως καμία αρνητική σκέψη για την *απουσία* σου εξάλλου είχαμε και μία κουβεντούλα καλοκαιρινή εκεί στο θερινό στρατηγείο αναρτήσεων!!Και τότε και τώρα χαίρομαι που επικοινωνούμε...Συγχαρητήρια για την ιδέα και την εφαρμογή *μπαλώματος* η πολυθρόνα δεν θα αισθάνεται μειονεκτικά έναντι των άλλων καθισμάτων!!Εδωσες φως και χρώμα στο φωτιστικό, ζωντάνια και δροσιά στις ζίνιες με την φροντίδα και την αγάπη σου!!Εκανες πάντως πολλά περισσότερα από μένα.Οι ζίνιες σου μου θύμισαν την γιαγιά μου στην Δράμα που τις μαδούσα για να μαγειρεύω για την κούκλα μου και η καημένη δεν με μάλωνε...Αντε! μαζέψτε με γιατί στο τέλος θα κάνω ανάρτηση στην ανάρτησή σου Σε καληνυχτίζω με ένα φθινοπωρινό φιλάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Έφη μου...ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια. Είχα αρχίσει να ανησυχώ που είχα χάσει το μεράκι μου για δημιουργία αλλά και γενικότερα για το blogging και το σερφάρισμα στο διαδίκτυο. Πράγματα που μου δίνουν μεγάλη χαρά και ικανοποίηση. Τώρα όμως που μαζεύτηκε το κουβάρι του καλοκαιριού (τουλάχιστον ημερολογιακά...) βλέπω ότι έχω αρχίσει και παίρνω σιγά σιγά μπρος. Ο καιρός θα δείξει...ας είμαστε τουλάχιστον καλά. Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  16. Γειά σου Ελενίτσα, καλώς ήρθες. Άμα λες εσένα "ακαμάτρα κόρη".... για μένα τι να πω!!!!!! χαχαχα!!!!! δίπλα στη λέξη "ακαμάτρα" στο λεξικό του Μπαμπινιώτη θα έχει τη φωτογραφία μου!!!! Πολύ όμορφο το φωτιστικό, έχω δύο παρόμοια και μου έδωσες ιδέα. Τα λουλουδάκια σου υπέροχα, μακάρι να μπορούσα να πάρω σπόρους. Φιλάκια
    ΥΓ πέρασα ένα υπέροχο μήνα στη Σητεία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα σου στείλω σπόρους του χρόνου θα τους φυτέψεις ???...γιατί είπαμε έχω μαζέψει τσουβάλια. Θα τους μοιραστείς με τη Μαριάννα. Χαίρομαι που πέρασες ωραία στη Σητεία. Εμείς φέτος Κρήτη...γιοκ. Ευχαριστώ για την επίσκεψη και σου στέλνω τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
    2. του χρόνου κανονίστε να ρθήτε μαζί...χι.χιχ. εχω ρακές..!!!

      Διαγραφή
    3. Μακάρι να τα καταφέρουμε Ρουλάκι μου. Φιλάκια....

      Διαγραφή
  17. Ελενίτσα μου, καλως ήρθες!!!!! Εύχομαι καλό χειμώνα και καλές "δουλειές".
    Ζήλεψα τον περιποιημένο σου κήπο. Που να δείς τον δικό μου, θα φρίξεις.....
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, καλώς σε βρήκα. Δεν πειράζει για τον κήπο σου....είχες να περιποιηθείς άλλα λουλουδάκια φέτος. Καλό χειμώνα και σε σένα. Πολλά φιλιά....

      Διαγραφή
  18. Χρησιμοποίησα τη φωτογραφία σου με το φωτιστικό για το πριν. ελπίζω να μη σε πειράζει. μου αρέσει πολύ πως το έκανες. επίσης χαίρομαι που έφτιαξες την καρέκλα παρόλο που την καλύπτει το μαξιλάρι κ δε φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευαγγελία μου, καλά έκανες κι έβαλες τη φωτό τη σκέτη. Πήγα και είδα και το δικό σου. Εξαιρετικό και πολύ ρομαντικό. Η πολυθρόνα ήταν ένα βήμα πριν τον...σκουπιδιάρη. Σώθηκε την τελευταία στιγμή. Ευχαριστώ για την επίσκεψη και σε φιλώ.

      Διαγραφή
  19. Και πανω που σε εβαζα στο νού μου οποτε περνουσα απο το σπίτι σου και εβλεπα κλεστα..έλεγα .. ακομα διακοπάζει η συμιθερα ..ποιος την χάρη της..χι.χι. εσένα λέω.....εγώ που ειμαι ακομα έξοχή;..χι.χι.......ελα να κανουμε σύλλογο οι ακαματρες....χι.χι. μια χαρά ειναι και αυτες συμπαιθέρα μου.. τι έχουμε δηλαδή;;; θα ερθει και ο καιρός τις δημιουργίας...!! εσύ από ότι βλεπω ήδη το φωτιστικό ου το εκανες να μην μυαζει με το πρίν του!!!! το πλεχτο μπαλοματακι της πολυθρώνας....λεει οτι το φθινόπορω θα ειναι πολύ διμιουργηκι.. χαρηκα που γύρισες... .φιλιάαααα... φίλα και τον γαμπρό μας..
    Περασε να κεραστείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρουλάκι μου, να είσαι πάντα καλά. Εδώ στην εξοχή είμαι κι εγώ ακόμα και όλο συμμαζεύω γιατί σε καμιά 15αριά μέρες λέω να μαζευτώ στην Αθήνα. Το καλοκαίρι πέρασε μέσα από τα χέρια μου σαν την άμμο της θάλασσας μέσα από τα δάχτυλά μου. Δεν πρόλαβα να κάνω σχεδόν τίποτα καλλιτεχνικό. Δεν πειράζει όμως...όπως είπες κι εσύ ας κρατήσουμε την όρεξή μας για το χειμώνα. Τον γαμπρό τον φίλησα (είναι φρεσκοκουρεμένος και φρεσκολουσμένος χα χα χα). Φίλα μου κι εσύ τη νύφη εκ μέρους του. Πολλά φιλιά και σε σένα.....

      Διαγραφή