Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

MIΑ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ...vintage



Η κατασκευή της προήλθε από μια παλιά σανίδα, από την εποχή του  Νώε ....εεεε....του πατέρα μου ήθελα να πω,  που την είχε σαν ράφι στην αποθήκη του (δεν θυμάμαι αν ήταν το μοιραίο «ράφι» με το οποίο με απειλούσε κατά καιρούς η μάνα μου...πριν παντρευτώ εννοείται).

Τα ίχνη από τα παλιά στηρίγματα, φαίνονταν ακόμα.
  Κανονικά θα έπρεπε να πεταχτεί ή να καεί στο τζάκι. Αλλά μάλλον ακατάλληλο πρόσωπο ανέλαβε το ξεσαβούρωμα γιατί στα δέκα πράγματα που βρήκε για πέταμα...πρόσθεσε άλλα δέκα (και βάλε....)

Σκέφτηκα λοιπόν να την μετατρέψω σε κρεμάστρα αφού προηγουμένως την έβαφα και την στόλιζα ανάλογα.

Χρησιμοποίησα πάλι τη γνωστή από ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΑΚΙ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ τεχνοτροπία  που ανακάλυψα στο διαδίκτυο, τη λεγόμενη chalk paint (μπογιά για μαυροπίνακα) που την έφτιαξα και πάλι μόνη μου με μία κούπα τσαγιού χρώμα και δύο κουταλιές της σούπας γύψο αυτή τη φορά γιατί ψάξε-ψάξε στο διαδίκτυο ανακάλυψα κι αυτή τη συνταγή.΄

Όπως έχω ξαναπεί, η συγκεκριμένη βαφή δεν απαιτεί καμιά προηγούμενη προετοιμασία (αστάρωμα, τρίψιμο κλπ.).

Πρώτα λοιπόν το πέρασα με ένα σκούρο καφέ χρώμα.

Μετά ήλθε η σειρά της κυρίως βαφής με το χρώμα που προανέφερα.

Το ανακάτεψα πολύ καλά και το πέρασα με ρολό βαψίματος.

Περίμενα να στεγνώσει και το έτριψα ελαφρά με γυαλόχαρτο για να φύγουν τα στεγνά υπολείμματα του γύψου.

Πέρασα δύο χέρια ακόμα με ενδιάμεσα γυαλοχαρτίσματα και στο τέλος έγινε βελούδινο τόσο στο χέρι, όσο και στο μάτι.

Στο τέλος έδωσα ένα καλό τρίψιμο σε ορισμένα σημεία ώστε να φανεί το πρώτο σκούρο καφέ χρώμα και να πετύχω την παλαίωση που ήθελα. Όχι...δεν της έκανα σαδιστικά πράγματα με αλυσίδες και σφυριά για να φανεί η ηλικία της γιατί πρέπει να έχει περίπου τη δική μου, οπότε δεν χρειαζόταν το μαρτύριο (το έχω δει σε βιντεάκια στο διαδίκτυο κι έχω πονέσει πολύ....)

Τέλος, τη στόλισα με εκτυπώσεις vintage και παρισινό αέρα…και τη βερνίκωσα με το αγαπημένο μου βερνίκι νερού σατινέ για ομορφιά και προστασία.


    Και φυσικά τοποθετήθηκαν (υπό εμού της ιδίας παρακαλώ…) και τα σχετικά κρεματζούλια για τα ρούχα.....

Τελικά, το ράφι αντί να το εκδικηθώ για τις απειλές του…νομίζω πως το έκανα σκέτη κούκλα….

Και τώρα ο μάστορας σας στέλνει τα φιλιά του….και πάει ν’αναπαυθεί ήσυχος.

29 σχόλια:

  1. Κοιμήσου εν ειρήνη αδελφή ψυχή,σαβουρομαζώχτρα, η Τέχνη μετά σου!!!!
    Πόσα θεωτικά περιέλαβα η αμαρτωλή σε ένα σχολιο επιβράβευσης;φτου μου!
    Πάντως Ελενάκι το ράφι έγινε σούπερ και μην τολμήσιες μ αυτό ν απειλήσεις κανέναν,βρες καμία βρεγμένη σανίδα καλλίτερα,που θα κάνει και τη δουλειά της όπως εκείνη ξέρει...
    Φιλάκια αξημέρωτα
    Πάω κι εγω πλέον ήσυχη οτι τάχω δει όλα, για ύπνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα αδελφή εν καλλιτεχνία, Χαρά....Χαίρομαι που σου άρεσε το θεάρεστο έργο μετατροπής του παλιοσάνιδου σε έργο τέχνης....αλλά με όποιον δάσκαλο καθήσεις....τέτοια γράμματα θα μάθεις. Κι από δασκάλους και τεχνικές εδώ μέσα....να φάνε και οι κότες. Γέλασα πάρα πολύ με το σχόλιο....μόνο το σταυρό μου δεν έκανα ....και δε λιβάνισα...χα χα χα. Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή

  2. ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΜΑΣ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΠΑΛΙ ΕΛΕΝΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!
    ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΤΡΟΠΙΑ ΔΕ ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ!!!!!
    ΣΑΝΙΔΕΣ ΕΧΩ ΜΠΟΛΙΚΕΣ, ΝΑ ΦΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΤΕΣ!!!!!
    ΟΥΤΕ ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΓΙΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΑΠΟΘΗΚΗΣ!!
    Η ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ ΣΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΟΝΑΔΙΚΗ!!!!
    ΝΑ ΤΗ ΒΑΛΕΙΣ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΝΑ ΤΗ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα, η σανίδα είναι πολύ καλύτερη από τη φωτό της....αλλά είπαμε...από τεχνολογία είμαι και μεγάλο "μπάζο". Βιάζομαι πολλές φορές να κάνω και αναρτήσεις και δεν προλαβαίνουν τα παιδιά να μου τις επεξεργαστούν. Τεσπά...μέχρις εδώ μπορώ η ταλαίπωρη. Άμα ξανακάνω παλαίωση θα βγάλω περισσότερες φωτό, απ'όλα τα στάδια επεξεργασίας και θα την καταλάβεις καλύτερα. Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  3. Καταπληκτική έγινε η κρεμάστρα !!!!
    Να που το ράφι βρήκε καλύτερη χρήση από την αρχική ... σκέψη ίσως της μαμάς !!!
    Μπράβο πολύ όμορφο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το συζητώ Ράνια μου...και όχι τίποτε άλλο...αλλά δεν ήταν και πολύ μεγάλο το καημένο το ράφι και θα λύγιζε από το βάρος μου. Ενώ τώρα....ντρέπεσαι να του κρεμάσεις ακόμα και μια ρομπίτσα (την έκανα δώρο στην κόρη μου, πίσω από την πόρτα της κρεβατοκάμαρά της). Ευχαριστώ και σε φιλώ.

      Διαγραφή
  4. Αχ πρώτα γελάω (με τα γραφούμενα) και μετά θαυμάζω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τα γραφούμενα Φώφη μου.....σας παραπλανώ και δεν βλέπετε τα διάφορα λάθη μου. Ειδικά εσένα που δε σου ξεφεύγει τίποτα. Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  5. Ελενιτσα εισαι φοβερη!! Ειχε και αναρτηση σημερα το πρωινο, εεε;;Απο οσα ομορφα δημιουργησες, μονο στο τελικο σταδιο,θα μπορουσα να βοηθησω ...να καρφωσω τα κρεμαντζουλια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή πιάνει το χεράκι σου.....Εγώ πάντως κάτι τέτοια τα αποφεύγω και τα πασάρω στους άντρες. Αλλά βαρέθηκα να παρακαλώ και αποφάσισα να κάνω και το μαστόρικο μέρος μόνη μου. Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  6. Αααα, είναι υπέροχη,
    πολύ πολύ καλόγουστη !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου, ευχαριστώ πολύ αλλά είπαμε....η φωτογραφία την αδικεί κατάφωρα. Πρέπει να μάθω κάνα προγραμματάκι για επεξεργασία και βελτίωση. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  7. Ε οχι κ για πέταμα....αυτά τα κομμάτια ειναι θησαυροί. Η μεταμόρφωση ειναι καταπληκτική..η επιλογή των φωτογραφιών ειναι εντελώς του γούτσου μου οπότε η γνώμη μου δεν ειναι αντικειμενική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευαγγελία μου....άμα σκεφτώ πόσες τέτοιες σανίδες έχω ρίξει στο τζάκι....με πιάνουν κλάματα. Αλλά τώρα που πονήρεψα και επιμορφώθηκα από τα διαδίκτυο δεν θα πετιέται τίποτα. Σ'ευχαριστώ πολύ και σε φιλώ.

      Διαγραφή
  8. Καταπληκτική έγινε η κρεμάστρα σου. Την τεχνική που χρησιμοποίησες θα την δοκιμάσω να δω τι θα μου βγει. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα, θυμάμαι παλιά κάτι τέτοια τα θεωρούσαμε κακοτεχνίες και κακοβαμμένα. Τώρα το κάνουμε επίτηδες. Να το δοκιμάσεις και ό,τι θες....εδώ. Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφη η κρεμάστρα! Ευχαριστούμε πολύ και για τη συνταγή για το χρώμα μαυροπίνακα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Κατερίνα. Η συνταγή είναι δοκιμασμένη και πανεύκολη. Να τη δοκιμάσεις. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  10. ΅Ελένη πρωτομαστόρισσα με τα ωραία σου μας ξετρελαίνεις και μας δημιουργείς αισθήματα ξεσυνερισμού και άμεσης αναζήτησης υλικών για εφαρμογή των τεχνικών που τόσο υπέροχα μας παρουσιάζεις.....Μελένια φιλιά και κράτα μας πάντα σε εγρήγορση !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που έχετε κι εμένα την ανήσυχη και ανικανοποίητη....και σας ξεσηκώνω. Και μια παλιοσανίδα 50-60 εκατ. είναι εύκολο να την περιποιηθείς. Με τα μεγαλύτερα όμως έπιπλα τί γίνεται ????....Σας φιλώ όλες τις κοπέλες.....να είστε καλά.

      Διαγραφή
  11. Ελένη μου είναι ένα μικρό αριστούργημα.Γεια στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νάσια. Χαίρομαι που σου άρεσε, να είσαι πάντα καλά. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  12. Κούκλα το έκανες ράφι Ελένη μου!!!
    Χαίρομαι να σε διαβάζω, όπως πάντα!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αρετούλα μου. Ευχαριστώ πολύ για όλα. Να είσαι καλά και σου στέλνω τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  13. Μια χαρά περιποιήθηκες το ράφι, του άλλαξες τα φώτα και την ιδιότητα μεταμορφώνοντας το σε κρεμάστρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όχι που θα το άφηνα.....να μου θυμίζει τις απειλές της μάνας μου. Και θα κρεμιέται εκεί αιωνίως και τυμπανίως με ρομπίτσες κλπ νεγκλιζέ.....Για να μάθει. Σ'ευχαριστώ πολύ και σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η κρεμάστρε σου συμπεθερούλα μου μου θυμήζει την παροιμία .. προς τα κάλη τι είναι ο ΄πονος.....όσο και να πόνεσε .. οσο και να ταλαιπωρήθηκε.. η κρεμαστροσαδένια σου....στο τέλος καμαρωσε την μεταμόρφωση της ..χι.χι.μου θύμησε κατι τηλεθεάτριες που πηγαιναν στα πρωινα και ήταν για να τις κλαις και σε δυό ωρίτσες τις κανανε κούκλες..χι.χιχ. ουτε μάγα να ήσουνα Ελενη μου...φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρουλάκι μου, αγαπημένο.....θα προσπαθήσω ν'αλλάξω την τελική φωτό γιατί αυτό το χάλι που της έβγαλα την αδικεί. Σ'ευχαριστώ πολύ και σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλώς σε βρήκα! Εξαιρετική την έκανες τη....σανίδα! Έχω και γω μερικές και δεν το παίρνω απόφαση ν΄ασχοληθώ μαζί τους, μ' έκανες και ζήλεψα, ομολογώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή